Friday, March 30, 2012

Dumbbell workout!!



Okay...8 ,8 lagi...go karbie go...cewah..lek luuuu...saje je buat gempaq...kekekek...dumbbell ni 4lbs je pon nyah...takde la berat mana pun..setakat nak bakar lemak2 tepu kat jejari manis ni boleh la kan..daripada biarkan aja lelemak tu makin menternak...at least I do something..its better than nothing kan...nak g gym mmg tak la..kat umah pun ok per..kekekke

Ooo gelakkan aku ek 4lbs je..ce try angkat tgk...dapat 20 kali menggeletar jejari korang..(˘_˘")


Eh mana lagi satu dumbbell??? Hurmmm aku agak kakak aku amik buat lesung kat dapur...:p

Ok la, aku nak sambung tgk Bunohan..sambil angkat dumbell...8 8 lagi...tetiba...


P/s : Happy Holiday everyone..have a safe weekend yooo (っ˘з˘)っ~♥

Yours Truly,
-karbie-

2 comments:

cik comey said...

wah..siap beli dumbbell lg..bagus2...sambil tgk tv sambil exersice.. =)

Karbie said...

hahah..dumbbell ni mmg dah ada kat umah cik comey..tinggal nak angkat jew