Friday, March 23, 2012

Kita tak sepadan..bukan jodoh :(


Tu la sebok duk mengata bangla tu...sekali aku kluar kereta pakai slipar sebelah, kasut sebelah...tangan bz bertuit..so aku tak perasan kaki aku ringan sebelah...

Sampai kat tangga baru aku perasan..caitt..dah la jauh dah aku jalan..(˘_˘"). Terpaksa patah balik ke kereta...nasib baik kasut mmg spare dlm kete...kalau dari rumah mmg dah pakai macam ni??? Tak ke naye masuk ofis mcm ni..aduushhhh


P/s: Onitsuka Tiger puhlissss TT....


Yours Truly,
-karbie-

5 comments:

ikaa said...

bukan takat bangla pandang...mao kata kucing duk date tepi dinding gelak mcm mn?? hahahahaha

Karbie said...

amboi kemain ikka gelak ye../kekekek...sy sendiri pun nak tergelak senanye

i am what i am said...

ahahaha.. opss.. sebenarnya benda ni pun penah jadi kat saya.. sambil jalan tu rasa rasa kenapa sebelah kaki saya berangin jee.. hahahaha

Karbie said...

amboi kemain gelak yeee

mrsRons said...

gelap secara senyap... tp xbunyi..sumpah.sbb kt ofis