Sunday, April 15, 2012

Baju ni comel tak??

Haih...penat pusing2 nak cari barang baby...tak tau nak beli apa...berkecamuk..semua benda aku nak beli....

Mula2 nak beli soft toy...kakak aku kata baby tu belum sampai 24jam lagi usianya..apa jadah beli mainan bukan dia reti...oh ek...hurmm...beli playing mat utk dia gegolek??? Aiseh dia gegolek atas lengan mak pak dia je la...pulak dah...

Dah tu nak beli apa nih??? Baju?? Botol susu?? Pam susu?? Mitten?? Topi?? Kasut?? Towel??? Ribbon?? Dress??? Pin rambut?? Hairband?? Hah sudah....ni baru anak orang aku duk kecoh ni..kalau anak sendiri??? Tak beli apa kowt..Hªªhªhªªhªªhªhªª ....

K la ni je aku beli utk si kenit...ni pun tak tau bila jumpa..harap2 dapat jumpa dalam masa terdekat ni...huhu...



P/s : Sorry la makcik terlebih excited...kang nanti dah ramai2 beranak takde nak kecoh dah...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...


Yours Truly,
-karbie-



6 comments:

annshaira said...

akak belikan cloth diaper la,yang lampin moden tuuu.banyak sangat yang cute-cute sampai rase nak beli untuk diri sendiri.hehehe.

Karbie said...

Apa tu...macam mana rupanya..hahahah..tak reti la brg2 baby ni...hehheheehe...

mrsRons said...

arap2 anak kak ron korg msih excited nk timang,,hhahhaah..anyway cute sgt baju2 ni

annshaira said...

lampin la akak.tapi dah dimodenkan.boleh search.banyak yang cute.bakal anak pun boleh pakai.hahahah.jimat berbanding guna pampers pakai buang.


eh,kenapa komen macam nak jual barang ni??haha

Karbie said...

hahahah...okay annshaira..tq for the info...nanti nak try google...huhu...bagus2...ingatkan annshaira jual..muahahahah...sng nak beli

Zara Dchiemara said...

Thanks Aunty Elna..Zara sukee sgt baju ni..tp skg da byk yg xmuat..maklum la dah debab ;p