Wednesday, April 25, 2012

S.M.L.XL.XXXL

Orang dah lama kowt duk kecoh burger bakar wangsa maju...kami blum sampai lagi..dgr dari jauh je la..bila dgr kata kena beratur 5km apa jad nye kan...beli burger ke tlg gentel burger...tgu la nanti dah tak panas nanti kita g try plak k..bg dulu diorng try...benda baru tak bagus gak g terjah awal2...nanti kalau ada benda pelik2 kita kena dulu....Hªªhªhªªhªªhªhªª..jgn marah guwau jew..

Jom tgk gambar yg aku curi dr mr google...hurmmm amacam ada bran?? Nak size apa bgtau je...S.M.L.XL.XXXL....semua ada..siapkan wang saja...oh siapkan sekali wang kot2 jantung tersumbat tiba2...hehehehe... 




P/s : Malam ni jumpa kat kedai burger, jgn esok jumpa kat IJN pula, makan makan juga, kesihatan kena jaga, hidup mati kerja DIA -pantun tak kerat dari aku-

Nasi kandaq beratur jommmmm!!!!!

Yours Truly,
-karbie-




No comments: