Thursday, April 19, 2012

I Can't Wait Anymore

Hari ni mak aku call...asyik mak aku je yg call kan..aku nak call mak aku bila..oh dia call tanya aku tak balik ke carnival VW kat KB..aku kata time tu aku g KK...

Mak aku takde gelabah mana pon..relax je...ok tak pe la kalau mcm tu...tapi hati aku tak tenang..aku tau jauh di sudut hatinya dia nak anak2 dia pulang..even bukan pasal VW tu pon..

Ok aku dah tak bleh tangguh lagi dah..next month aku wajib balik...walau apapun terjadi..nekad...so aku beli je la tix flt..ok EJ belikan sebenarnya...hutang la kira..bayar separuh ek..muahahahah...

Hurmmm kalau nak tunggu sampai bila..nak tunggu murah bila..nak tunggu duit ada bila...nak tunggu orang bila...nak tunggu FREE bila...nak tunggu cuti panajng bila....tunggu tunggu tungggu...tu la manusia..suka sgt tgu..aku la tu..penunggu..tapi nak tunggu jugak jodoh sampai..Hªªhªhªªhªªhªhªª

Harap2 masih sempat jumpa parents tercinta...agar tiada halangan dari DIA...amin...

Yours Truly,
-karbie-





No comments: