Thursday, April 26, 2012

Hutang aku!!!

Tutup skit jumlah sebenar..kang pengsan mak aku...*bajet mak aku baca blog ni*



Rasa cam nak g 'berkhemah' jugak la...Hªªhªhªªhªªhªhªª ....daripada jumlah tersebut sempat jugak la buat saving dalam *****K....tp hampir separuh aku dah lenjan...tapi lagi bagus la dari habis licin kan...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...

Hutangh WAJIB di bayar...fullstop...ok nak bayar la ni..skit2 lama2 pun tak akan jd sikit hutang ni kan..kekekekek...*gulp*...sapa penjamin ek??? (˘_˘") takde penjamin kan ;p
Aku bayar hokay.....bufffff

Hutang di usia muda..muda2 dah di ajar berhutang Hªªhªhªªhªªhªhªª ... 

p/s: Thanks kepada pemberi hutang...saya dah tamatkan pengajian saya >_*


Yours Truly,
-karbie-


No comments: