Tuesday, April 17, 2012

Mai belajar cara siang ikan...

Hah korang2 yang perempuan tu..mentang2 duk bandar jangan pandai buat Pavlova ngn macaroon je...siang ikan pun kena pandai hokay.....ok so hari ni meh aku buat demo skit cara2 siang ikan ala EJ...muahahaha...


video



Hahahaha....kakak aku di eksploitasi....mesti dia rasa nak curah je air ikan ni kat aku...hahahah..sowiiiii EJ...glamour u...niat di hati nak masuk youtube...mana tau kot2 berguna untuk yang baru kawin...sebelum aku kena bantai ngn kakak aku baik aku naik tdo...

p/s: Ok seriously aku tak pernah siang ikan elama 28 tahun aku hidup..sekian...

Yours Truly,
-karbie-


5 comments:

mrsRons said...

kak ron pon failed bab siang ikan.tp lau kt kg xjumpe la ore gunting ikan tu

mrsRons said...

nape nak trim ekor ikan tu??? dh macam masuk spa la..hehehe..suara latar xleh blah

Karbie said...

"bila gunting ekor ikan tu nampak kemas"-EJ-

Karbie said...

mmg tak bleh blah kakak saya siang ikan...nasib baik dia tak gosok gigi ikan je

mrsRons said...

best jugak lau masuk dlm youtube malaysia ni