Saturday, April 28, 2012

Start ur day with a smile :)

Hello my sweetheart...hope u have a wonderful weekend with ur loved ones ;)

Aku??? Cam biasa masuk office di hari sabtu..pandang kiri pandang kanan jgn pandang belakang...move move move ppl move...

Hari ni menggelabah aku bangun agak lewat...sbb aku kunci jam utk 'weekday' mmg tak bunyi la bila weekend..dang!!! Menggelabah aku bangun dah 735am...lunch box blum sediakan..haih..sib baik EJ yg baik hati bangun awal tlg prepare lunchbox utk aku..hoyueahhh...

Bukan apa aku nak kluar awal walaupun hari sabtu...kot2 la jam kan...dgr kata ada assembly kat KL kan..aku yg gelabah nape..huhu...tp Alhamdulillah..jalan dari SK ke sunway siap bleg geguling lagi..hoyeahhh...rupa2nya 730am lagi diorg dah berkumpul...I loike la...jalan raya bersih...jgn aku balik kerja nanti diorg pun nak balik sudah..buffff..

P/s : have a safe weekend everyone...love u...

Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


No comments: