Wednesday, April 18, 2012

Tak suka syiling baru


Dulu aku tutup mata pun aku tak berapa posen..tp sekarang aku kena tgk dgn mata kepala aku dulu..dah banyak kali kot aku rugi 30sen lately ni...aku ingatkan 20sen rupanya 50sen...

Tapi maybe tak familiar lagi kowt...lama2 get used to it...tapi aku tetap tak suka...aku lagi suka syiling lama...(Jenis tak nak pembaharuan)..

Dulu aku suka collect syiling 50sen..sbb size dia unique...mcm aku la..bersize unique..muahahah...ada value hokay walaupun size besar..errrr..what evah...and I miss syilling 1ringgit...dulu pun aku suka kumpul tu..hurrmmm..

P/s : Nak suruh mak aku beli dirham la kat aku...nak kumpul dirham plak...buat pelaburan...ke dinar emas???ke kumpul je barang kemas???errrrr

Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


1 comment:

mrsRons said...

lau kak ron tersalah 5 sen dgn 10 sen..dh byk kali tersilap dkt tol.. minah tol mintak..."kak xcukup lg 5sen" malu beb...terus bg lebih..n ckp keep the change