Wednesday, June 6, 2012

Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500

Bosan ptg2 macam ni...rasa nak join segment..terjumpa miss Z ni..kkekeke
Meh Join jangan tak join

oh by the way saya ada 94 orang jew jantung hati ku..huhu...

8 comments:

MISS Z BERCELOTEH said...

miss z dah lama follow awk :)

makasi join..
sng2 BW lah :)

LoveLicious ! said...

dari segmen yang sama . i follow youu :) hehe

http://scandalforlife.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

Ayuni Yusop said...

dari segmen yang sama!
done follow(97#),hit me back k!!^^
btw,you have an awesome blog..suka bw here

http://absolutelybizare.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

Mr.Muink said...

dah follow kamu , dari segmen yang sama , jemput singgah yer . =)
MuinkSnikerdoodle

tak salah kalau berkawan kan ;)
My Facebook
My Twitter

Anonymous said...

salam kenal...singgah sini dari segmen yang sama..done follow u..

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

::azmina nordin:: said...

salam mina datang dari segmen yang sama sambil follow http://testingsaja-saja.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

iehahfarihah said...

salam,
singgah sini jap dari segment yang sama.
done follow awak
follower k 100..

follow me back erk..
http://iehahfarihah.blogspot.com

thank..

MISS Z BERCELOTEH said...

Segmen miss z dah tamat..jom terjah blogger lain

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/06/senarai-peserta-segmen-pencarian.html