Sunday, June 17, 2012

Team Malaysia FanRun 2012!!

Team Malaysia FanRun 2012 @ Dataran Merdeka

!!17 june 2012...my birthday run katanya...support contingent #teammalaysia ke sukan Olympic London...hoyeahhh...

EJ kata dia register 3KM je...so mmg fun habis la kan...aku pun stakat 3KM apa la sgt..pejam pelik sampai la...sekali dengar je bunyi tembakan aku pun berkobar2 la lari sama dgn org 7KM...aku bajet bila kat depan ada la signboard utk 3KM...sekali signboard pertama yg aku nampak 5KM to go..caittt..ini sudah salah jalan ni..

Haih mula nak hangin aku ni..bila aku dah rasa salah amik route, time tu pulak guruh dilangit memanggil hujan..tu diaaaa selebat alam hujan mencurah ke bumi...subhanallah maha suci Allah...terus aku tak jadi nak sentap..hati ku yg panas membara terus jadi sejuk dgn curahan air hujan..dance in the rain la aku n EJ...nasib tak gegolek mcm filem hindustan ke...lenjun baju, sluar,kasut, sampai ke spender smua lah...(˘_˘") 



Eh tak penat pun...tau2 lagi 4,3,2 tadaaaa 1 Km to go..Go Go Go Malaysia GO...auuummmmm... maybe sebab hujan kot..aku takdela dehydrated sgt..mungkin jugak pokok2 ditepi jalan mendoakan aku utk menghabiskan larian tu..heheheh...maka habislah lari2 anak 7KM tanpa rasa nak mati mahupun kekejangan urat saraf...Alhamdulillah..


P/s : Kalau bagi aku lari tengah panas ada yg naik ambulan aku rasa #TeamMalaysiaFanRun2012

Yours Truly,
-karbie-




No comments: