Saturday, July 28, 2012

Day 8: Iftar with LOVED!!!

Alhamdulillah...diberi kesempatan utk berkumpul bersama keluarga kecilku...my parents tak senang duduk bila tau anak2 smua dapat berkumpul..mereka pun nak merasai 'kemeriahan' itu di bulan nan barkah ini :') kejap2 call tanya makan apa, lauk apa, nak ckp dgn cucu etc..

Master chef bz di dapur menyediakan juadah kegemaran masing2....untung ada sis yg pandai masak seperti mereka...erkk pandai ke??? Takde la pandai pun...tp dah sebati dalam diri..air tangan ibu turun kat anak2...



Juadah hari ni, kari ayam, tenggiri asam pedas, sotong tempura, ketam goreng, paru goreng, sayur goreng, honewdew sago cocktail...pergh masing2 ada resipi kepandaian masing2...aku pandai tgk n menyebok kat dapur je :))

EJ's Honewdew cocktail
Resipi Mumsky and Heam

EJ's Tiramisu


Memang sengkak perut aku hari ni...biasa dgn EJ satu jenis lauk je..hari ni aku balun banyak gila lauk pauk....perghhhh....cramp perut kejap...ngeeeee...jangan terlajak sahur sudah malam ni...

2 comments:

Zara Dchiemara said...

Uihhh cam sedap je tiramisu tu...nk entet... ;p

Karbie said...

Hehehe...bulih la nok entet gak...