Wednesday, July 4, 2012

Hampir lupa

Serious biasanya benda jahat aku buat aku akan ingat..tp yg satu ni aku lupa..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...tp bila kawan aku ingatkan balik yeah I did it...


Naik tangki air pastu tulis nama kat tangki air tu guna liquid paper...satu lagi naik pasikal tengah2 malam berpakaian telekung solat...yg ni aku hampir lupa..tp bila ingat balik ye la aku pernah buat masa kat hostel dulu...

Hampir2 berbirat jugak la betis aku makan rotan warden..kekekke...tp bila diingatkan balik, buat kita tersenyum dgn 'kenakalan' diusia muda...



P/s : pastikan 'kenakalan' yg tidak membawa kerosakan diusia tua (っ˘з˘)っ~♥

2 comments:

nanieybarnieylurviey said...

tang bab kena rotan tu mesti nk mrah masa kena tpi tersenyum bile ingt kmbali. :)

Karbie said...

hahaha..mmg pun sakit wooo...rotan nipis je dia guna masa tu...hehehe bila ingat balik nak gelak je...apa la nakal sangat dulu2 ;p