Thursday, July 19, 2012

Kenapa Suram je tahun ni

Kenapa tahun ni rasa mcm suram je nak sambut ramadhan...adakah malam esok kita dah kena niat puasa?? Bilakah tarikh tgk anak bulan ramadhan??? Di radio hanya kedengaran iklan "yusoff tayob" menandakan ramadhan semakin hampir...tapi pengisian jiwa sepertinya masih kosong...

Biasanya waktu2 terakhir sebegini kami akan bersiap dgn STOCK RAMADHAN...peti dan cabinet akan dipenuhi STOCK makanan seolah2 "isytihar darurat"...tapi lain utk kali ni..smuanya suam2 kuku sahaja...peti dan cabinet masih kosong...langsir dan sofa masih yg sama...balang2 biskit raya belum dibeli..erkkk..kenapa ek????

Kerna ramadhan bukan terletak disitu...kan kan kan..sendiri tanya sendiri jawab...bengong...so are u ready for upcoming ramadhan???tak ready pun puasa je la kan..dah diwajibkan keatas kamu..muahahaah..

Selamat berpuasa teman-teman...semoga sempat dipertemukan dengan ramadhan utk kali ini :))


Yours Truly,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


2 comments:

mrsRons said...

kt sini suram gak..sok kot g beli yusoff tayyob. pastu lau tahun lepas projek sekut raya TOP SECRET...tahun ni munkin gua akan odar jer kot..hehe pantas masa berlalu

Karbie said...

tu la nok keno g cari yusoff tayib nih