Saturday, July 14, 2012

Rezeki bergolek!!!

Semalam balik je dari office seperti biasa lah hari Jumaat aku akan settlekan longgokan kain kat dapur...masuk mesin siap2, penuhkan TANGKI air kat dapur, dan apa2 yg patut...

Sambil tunggu kain MASAK, aku gegolek je kat ruang tamu..bosan yang amat...perut tiba2 rasa lapar...rasa nak g jumpa Kak Ron ajak g makan kat bangi tp ekonomi merudum skrg ni..dalam duk sedap berkhayal bleh aku terlelap...tiba2 bunyi BBM aku kuat nak mampos..eh kakak aku ajak g makan la...dia sakit katanya..tak lalu makan..cait..ini peluang...rejeki dr langit nih..hehehe

Apa lagi, aku pun bersiap sepantas kilat, kluar g Puchong...dia nak makan steak kata nya...g Putrajaya la tak jamm skit...kalau nak g tgh2 kota hari jumaat mmg makan asap la jawabnya...so pegi la Shangri-La Putrajaya...apa lagi kambin la aku...

P/s : Panjang umur Kak Ron, mcm tau2 je hati aku mencari dia...tp tak de rezeki nak jumpa :'(


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


No comments: