Tuesday, July 31, 2012

Rindu ibu!!!

Eh tetiba je rindu mak saya....mak saya best...mak awak pun mesti best kan...mak saya akan masakkan makanan kegemaran saya...mak saya akan hidangkan makanan utk saya...mak saya akan cuci pinggan utk saya...mak saya akan selesaikan segala permasalahan saya...mak saya sanggup berkorban apa saja utk saya...mak saya sanggup habiskan wang ringgit dan harta benda utk saya...mak saya sanggup korbankan masa dia utk saya...mak saya akan setia mendengar cerita2 saya...mak saya akan selalu nasihatkan saya (walaupun saya buat2 tak dengar)..mak saya dah habiskan sebahagian hidup dia utk saya...

Mak awak pun mesti mcm tu jugak kan...untungla sapa masih ada ibu...apa yg saya dah buat utk mak saya ek??? Errrrrrrr...bg yg dah takde ibu meh sama2 kita sedekahkan al-fatihah utk mereka...

P/s : #renungan Day 11 Ramadhan





No comments: