Wednesday, August 15, 2012

Haii Si gadis yang manis...

Manis la sangat...setiap tahun aku pasti dijemput utk berbuka kat office EJ...aku ni mmg tetamu yg tak tau malu dah..semua orang kat dept EJ dah kenal aku..Hªªhªhªªhªªhªhªª koya sgt bunyi nye kan...asal ada je aktiviti keluarga Mampu pasti ada aku...tapi tahun ni aku di paksa utk berbaju kurung kalau nak hadir majlis iftar MAMPU..heykkk...

Sampai je office EJ tukar pakai baju kurung dalam bilik dia...dah alang2 masuk pejabat kerajaan apa lagi posing la kan...ni ghopenye keje org gomen..perghh sakan korang ek...untungla...buffff... 



Ayu sgt kau jah hari ni...biasanya jeans dan kemeja cukup utk aku hadiri majlis iftar atau cukur jambul..tapi tidak kali ni ;) ayu berbaju warisan melayu peninggalan nenek moyang zaman berzaman...


.


No comments: