Thursday, August 23, 2012

Jiwa Kacau!!!

Petang ni dah nak balik KL...mula la jiwa meronta-ronta...fikiran dah terbang ke kota...kesibukan kota metropilitan menghantui jiwa...sasau dibuatnya...alangkan indah kehidupan di desa...arghhhh stress dowh...

I'm gonna miss my hometown...the sound of peacefulness...ceh...tiada lagi kicauan burung2 bapak aku di pagi hari...tiada lagi suara ibu dari ruang dapur...tiada lagi pesanan ibu setiap pagi.."Makanan dah siap atas meja, kalau nak makan amibil lah" aduh duh duh...aku ibarat anak "terencat"...semua ibuku kena bgtau..mcm la aku takleh cari sendiri kat dapur kan #kasihibubawakesyurga

P/S : Teman2 TOLONG memandu berhati2 k...mulakan dgn serangkap doa...kalau mati pun takde la mati katak sangat..kalau tak mati Alhamdulillah..agak kasar tapi ini peringatan buat diri sendiri jugak yg sering alpa ;)


Yours Truly,
-Karbie-



No comments: