Friday, December 7, 2012

2013!!!

Yeah..org smua tak nak berganjak dari tahun 2012...sbb takut cepat tua...belum puas enjoy...dan sebagainya...tapi aku tak sabar nak masuk 2013 cepat...nak sgt masa bergerak dgn pantas...can't wait for 2013...banyak benda2 menarik menantiku di 2013...harap aku 'sempat' bertemu dgn segala yg menarik itu...agar di bawa bersama segala yg manis di tahun 2012...kita kuburkan segala yang pahit biar bersemadi saja disini...jadikan kenangan...

2013 something BIG gonna happen...kalau takde aku akan cari sampai jumpa...no no no bukan jodoh kerna itu 'ketetepan' DIA...ada lagi BIG dari jodoh..Hªªhªhªªhªªhªhªª ....poyo nak mampos kan..tu pun cite kat sini..sbb ini akan jadi bukti...tiba 'saat itu' nanti kan ku ceritakan kepada smua...

Oh ye bila bercakap soal jodoh, bukan tak mencari tapi tak ketemui...2 benda berbeza...nak yg tangkap muat sekarang pun dah ada 2 3 ceh...again poyo disitu...tapi kalau nak yang jenis ada ilmu aqidah kurang2 boleh jadi imam dan mandikan jenazah kena tunggu dulu...

Usah gusar HAWA yg belum ketemu ADAM mu, jgn bertindak melulu, kita sabar dulu, kenapa gusar tak tentu hala tuju, mungkin masih ada waktu, usia bukan penentu, mungkin DIA simpan dulu, mungkin itu yang terbaik buat mu, kita tunggu saat ITU ;)

Kalau takde jugak??? Apa kau sudah lupa yang telah tertulis di luth mahfuz...ada!! kalaupun bukan didunia...jangan kau sangkal janji DIA...


Blessed Friday!!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Asni Awang said...

ai akak..

Dah lama x merayau2 di sini...
kita pun x sabar nak tunggu 2013.. Mengharapkan sesuatu semoga menjadi kenyataan..hiihii...

Karbie said...

hai saya pun bz skit tak sempat nak melawat..thanks