Saturday, December 29, 2012

Spender tercampak

Bunyinye seperti tidak sesuai utk kanak2....tp jelas anda tersasar...niat nak tonton movie bersama ej...tp sayang beliau tewas di pertengahan jalan....migraine yg menggila buatkan dia terpaksa pulang awal....aku sendirian ke pengakhiran cerita...movie tamat 0005....sudah lewat malam bagi aku...


Kluar je dari panggung aku berjalan laju menuju ke kereta...seperti pembunuh upahan..tiada toleh kiri mahupun kanan....hanya dengan jelingan...ehhhh terpengaruh dgn movie plak....


Ok kembali pada tajuk asal...dah dalam keadaan takut takut berani tu aku pun berada dlm mode bersedia la....nak kluarkan kunci dari bag...dahhh nama bag perempuan haruslah smua ada kan utk waktu kecemasan....skali tarik kunci, spender yg tercampak...mak aiiii...sweet sgt ping bunga2...hoiiii kau klu nk jatuh bleh tak tgk keadaan...masa ni jugak nk tercampak kan...ntah tak tau marah kat siapa...lol...


Dah dah jgn pikir sgt pasal warna, bentuk dan size...selamat malam....


P/s : ♥ tersenyum sendiri banyak berilusi... ;)


No comments: