Thursday, January 31, 2013

Dinner with betty

Dah 2 bulan kot tak jumpa betty.rindu bangat rasanya.terharu kot nampak je aku terus lari melulu peluk cium aku ;') 

Biasa la lama tak jumpa mcm2 benda nak cite kat aku.kalau air laut dikumpul menjadi tinta dihujung pena belum tentu habis cerita dia aku rasa..suka benor bercakap budak ni.dan aku seperti biasa diam seribu bahasa. mengiyakan saje cerita dia.angguk dan terus angguk.dan dia bercerita dan terus bercerita .itulah dia buah hati saya...;)


Lama tak dengar cerita2 dia.Berhubung pun melalui tango je.iphone dia pun dah kena 'rampas'..UPSR 5A baru dpt balik phone kikiki..so kalau nak berhubung dgn aku, kena mintak izin mummy dulu la nak guna ipad mummy, account tango mummy hahahhaa...tu pun kalau mummy ada kat malaysia la..kalau mummy dia work terputuslah hubungan kami..kesiannnn kan..




B : "mear malam ni kak long tango mear k...tu pun kalau mummy bg pinjam ipad dia la, tgu tau.."
M : ok ;')



No comments: