Tuesday, February 12, 2013

Jetty nelayan

Hobi baru bapak aku...dah bosan dengan kereta dia jadi nelayan pulak dgn mak aku...sekarang ni rutin mereka dari pg hingga ke petang mereka akan habiskan masa kat jetty ni...
 

Aku tgk nelayan lain punya jetty penuh dgn boat and jala...jetty bapak aku macam rumah..ada kerusi, makanan, makanan ikan yg beli kat kedai, fishingrod, meja jepun yg dia reka sendiri...bapak aku mmg bagus dalam seni bina patut jadi architec..smua ni idea dia..guna plak barang2 terpakai..macam2 la bapak aku ni...mak aku mmg tak sempat nak bosan la...aku pun nak laki mcm bapak aku..creative walaupun 'tahap kampung'...suka invent sesuatu yg 'gila' ;p
 

seriously mmg tenang tempat ni...dengar deruan ombak dan angin dipersisran pantai...pemandangan yg mendamaikan..peaceful kononnya...


2 comments:

mrsRons said...

wah ado kale aka pengkalan... mano ni

Karbie said...

hahaha..kale ko namo dio..kat kemasin jah..mari la g jale..hahahha