Friday, February 1, 2013

kak Limah raboon

no wonder la selama ni aku susah nak baca nama jalan..aku ingan smua org macam tu.al kisah bermula di satu kedai makan.kakak aku baca menu yg tertera kat papan tanda n aku terpinga pinga sambil tanya "mana mana mana ??" deymmm baru aku tahu aku raboon..

semalam pegi la cek mata result dia buatkan aku rasa darah tinggi terus..kategeri rabook dah aku ni..power kiri sampai 225..caitttt kak limah dah raboon...terus stress ..

p\s: terus tak nak main fon dalam gelap semalam ;p



No comments: