Thursday, March 14, 2013

Walau sebumbung

Kalau dah duk sebumbung pun dah 3 hari tak jumpa nak kata apa lagi weh...kekangan masa dan kerjaya cewahhh...aku dah tk jumpa ej 3 hari dah kot...bz sakan kot...aku balik dia blum balik...semalam aku blj dia dah tdo..maka nota di atas meja sebagai pengganti diri..kalau dulu betty yg suka tulis kota kat aku sbb dia tak de fon...skrg kakak aku pun dah kena tulia nota sbb takde fon pintar kikikiki...

p.s : cepattlah beli aifon...

1 comment:

AyueJean AJ said...

Macam tulis atas tisu je ni... =D