Tuesday, April 2, 2013

Tree Steak House-sesat barat

Otw p kedai ni aku bleh terlajak sampai ke Banting..otw balik aku bleh terlajak sampai ke Kota Puteri Kuala Selangor..nampak tak betapa jahanam koordinat aku...so tolonglah percaya kalau aku kata tak reti n tak tau nk g sesuatu tempat tu..mmg tahap jahanam *sigh*


Sampai je kedai steak ni terus order Pine Sizzling Lamb dia lah..malas nak try benda lain takut nafsu mati lagi...habis steak sepinggan sorang terus mulakan perjalanan pulang..malas nak lepak lama2..sbb mmg dah agak akan sesat...


Masa terlepas sampai ke ladang sawit mana2 ntah bleh plak ada org gila tepi jalan..dah la jalan gelap nak mampos..aku pulak rabun baboon..dia bleh duk tepi jalan tanpa berganjak..terkejut beruk aku..dalam hati 'hantu ke org gila'...ej diam aku pun diam..sentap dgn diri sendiri sebenarnya sbb sesat n aku penat..haishhhh..


2 comments:

AyueJean AJ said...

Sedapnya nampak steak tu...

Karbie said...

sedap la ayu...tp jauh kot sungai buluh ;p