Saturday, July 20, 2013

Aktiviti Pagi Sabtu

Semalam sebelum tdo aku ckp kat mak aku yg aku tak nak bangun sahur tp nak bangun minum air..maybe instruction aku tak clear...mak aku tak kejutttt aku bangun sahurrr..uwaaaaa....aku sedar sedar orang dah azan subuh...mati kedahagaan la aku hari ni >_<

So alasan la hari ni aku tak bleh wat keje berat...ingat nak membuta sampai kul 9pg tp burung dan segala jenis binatang keliling umah aku ni mmg bising gila...tak reti duk diam ke..'eh tu mmg sifat mereka kan berkicauan dipagi hari' ..manusia yg melanggar norma tdo sampai tengahari wakakkak...

Bangun bangun je masuk dapur mak aku suh tolong buatkan roti jala...acuan dah siap dah tgl nak menjala jew..wakakakak...aku tpu mak aku kata aku pandai buat roti jala..padahal ej yg buat..hahahhaha..hambikkk kau....aku terpaksa guna skill yg ada utk buat jugak roti jala..mana bleh serah kalah..hahahah...so kat bawah tu la hasil aku menjahanamkan roti jala mak aku..hahahaha...still nampak rupa roti jala ok apa...;p























p.s: Ok mak aku dah panggil suh tukar langsir plak...takpe ayam masak merah aku dah siap seperiuk mak aku buat ♥♥



1 comment:

mrsRons said...

sdp nye..baik mak awk