Wednesday, November 6, 2013

Entry Bergambar

Entry ni khas utk sahabat2 yang aku sayang...pagi td mcm biasa tersedar dari beradu, tanganku sebok raba bawah bantal cari henfon..tu benda pertama aku akan buat setiap pagi...bukan nak cek sms bopren pon..nak tgk jam pukul berapa je..skali nampak wasap dari ida...wah sudah lebih 1 dekad persahabatan kami..

 

So rentetan dari itu la maka pagi tadi aku mintak gambar diorng yg paling lawa, disclaimer aku...masalahnya sekor sekor anta dekat 10 keping sorang...mmg suka benor bergambar kengkawan aku nih..nah nak sgt bagi aku gambar biar la aku bukukan dalam blog aku ni eh..kalau rindu nak tgk pix kawan kawan bleh la mai tgk kat sini...hoho...biar aku jadikan ni entry blog bergambar...lain kali la aku tulis pasal korang eh...kikikiki...


Biar aku telek dulu gambar satu persatu...kerna aku yakin disebalik setiap gambar pasti ada cerita...disebalik setiap gambar pasti akan tersimpan sesuatu yg mampu membangkitkan nostalgia lebih satu dekad kita bersama..berikan aku sedikit masa ya ♥♥












7 comments:

Zara Dchiemara said...

I loikeee.. Thanks sahabatss.. Muchas gracias.. May our friendship remain forever

mrsRons said...

Woooha happy sobat dunia akhirat...gamba stambom... Giler glamor

Karbie said...

Thanks uols...sabar tgu entry seterusnya eh...tak leh reply la plak...hilang button reply...huhu...bleh leave comment je

kenanga cempaka biru said...

So sweeett..nk lagi na..nk lagi..nati ai link kan ngan myblog k

mrsRons said...

Xusah gusar...haha

Karbie said...

kena wat album khas nanti jubli perak hahahah

Karbie said...

remain to the end...