Tuesday, January 21, 2014

Sepi senja ;')

Sebenarnya kakak sy dah janji nak masakkan special utk berbuka...tp tetiba pulak boss suruh dia p melaka...maka terpaksa la dibatalkan niat nak berbuka dgn sesuatu yg special..makanya kakak saya dah siapkan bahan bahan tinggal nak letak atas pan je la...hoho...


Tapi time berbuka bila sensorang ni nafsu bleh hilang wooo..nak telan tak masuk woooo..kalau ada org mesti tak cukup hidangan sesimple ini..tp bila sensorang tgk pun tak bernafsu...telan la jugak nak hilangkan perut yg lapar kan...kasih seorang kakak..siapkan semua dah utk adik dia...kikikkki... untung wo dpt kakak mcm ni..korang ado?? hahahah..takpe la takde kakak yg baik pon Allah ttp bagi kebaikan dgn cara lain ye dok..syukur sudah la ;p


Hidup ni bila banyak bersyukur dgn nikmat maka kita akan mula lupa akan segala kekurangan yg kita ada...takkan semua benda yg hang nak tuhan bagi kot..agak agak ah..skit skit sorang la kan ;)




No comments: