Wednesday, February 26, 2014

Kasih seorang kakak

Hahahaha..geli geleman dak tajuk dia...best wooo ada kakak mcm kakak aku...kuku pun dia potong woo..aku cukup malas potong kuku...lebih lebih lagi kuku kaki...perut buncit susah nak tunduk wooo nak potong kuku kaki...kuku tangan tahan lagi la..malas malas pun aku bleh lagi potong..kuku kaki mmg jahanam sungguh...hanya akan aku paksa utk potong bila aku tersepak kaki kerusi ke meja ke dan kuku tu serpih baru akan potong kuku kaki.menandakan mmg dah panjang la tuh sampai bleh serpih kan...tu pun kadang kadang mintak bantuan kakak aku..untung ada kakak woooo...



Sapa ada kakak abang adik mak bapak buat baik la pada mereka...kalau nak disayangi manusia kita terlebih dulu kena menyayangi naaaaa...nak sayang jgn pilih pilih org..belajar la untuk sayang semua...jgn kedekut kasih sayang...biarla nampak mcm org tak sayang kat kita..tp kita terlebih dulu kena limpahkan kasih sayang pada orang lain...insyallah orang akan sayang kita...setidaknya kita akan rasa orang sayang kat kita..coba la kalau tak percaya...inni uhhibukum fillah..jangan sayang kerna nafsu lain plak jadinya nanti ;p



1 comment:

mrsRons said...

kamu sgt beruntung