Monday, June 16, 2014

Hari ini : 16.06.2014

Hari ini semakin meningkat usia semakin pendek hela nafas yang bersisa...masih sepertia biasa...harap semakin dewasa...matang dalam segalanya...semoga segagah soldadu menempuh pancaroba dunia...doakan aku juga ya...terima kasih buat ayah dan bonda...tak akan ada sebarang hadiah yang mampu membalas jasa kalian..


Jangan biarkan gambar bercerita kerna ini bukna konklusinya...aku kaget tak sempat foto foto dengan yang lain...
Hari ini mahu aku dedikasikan rasa cinta buat semua yang ada disekelilingku setiap masa...kalian adalah sumber inspirasi untuk aku kongsikan rasa cinta dari Illahi..setiap hari adalah hari cinta yang mahu aku raikan dengan sesiapa sahaja kerna kalian terlalu istimewa...tak percaya tak mengapa..kerna sememangnya aku tak pernah luah dengan bicara...tapi sering aku selitkan dalam doa kerna itu yang paling laju panahannya...sampai terus ke jiwa..tersimpan erat di dada...sungguh kalian terlalu istimewa...


Istimewa dalam diam mahupun bicara..dalam tangis mahupun ketawa...dalam tidur mahupun jaga...tidak goyah walau di hunus dengan kata..tidak tumbang walau penuh dusta...kerna kalian adalah nyawa..yang aku cinta sampai bila bila...biar pemisahnya, saat roh sudah tidak dikembalikan pada jasad hamba...


Mahu saja aku ceritakan setiap detik kita bersama...buatkan aku sering hanyut dalam imaginasi sehingga menghentikan jemari dari terus menekan papan kekunci....hebat rasa ini...sukar untuk aku kongsi...rasa yang sering mencabar intuisi..


Terima kasih buat setiap batang tubuh yang terlibat..lansung mahupun tidak..kalian sudah aku satukan dalam jasad...setiap relung nadi sudah aku pahat..rasa cinta yang tak akan pernah berpisah dari jasad...biar tsunami melanda hebat...tak akan berubah walau sesaat...kalian adalah keluarga dan sahabat...yang sering menjadi penguat semangat...


Ni mmg misteri kehadiran dia ni...aku dah tak ingat dia sebenarnya...apa aku panggil dia pun aku lupa...aku belasah je tu...terharu ada org kata aku baik..lepas 19 tahun...memori aku mmg haramjadah...tolongla tegur aku kalau aku tak tegur korang suatu hati nanti ;p
Aku tak mampu utk menyentuh setiap hati memohon maaf andai ada yang terluka..tolong ingatkan aku andai aku semakin leka...tolong sedarkan aku andai aku sudah jauh dari agama..tolong jangan pernah tinggalkan aku dalam apa jua...tolong doakan aku juga ya ;)


Ukhwahfillah abadan abada... 



6 comments:

id yana said...

Kalau baca tulisan Elina nie, mesti rasa touching...sebak...

id yana said...

Kalau baca tulisan Elina nie, mesti rasa touching...sebak...

Karbie said...

hahaha...mana ada touching da...luahan hati seorang hamba yg biasa2 saja..anyway tx eh sudi jengah sini...nnati nak add collage yg ida buat kat saya,...

mrsRons said...

Aa kn da..touch sgt..nasib baik collage i ade skali..xsia2 deco smlm..xsampai 3min..muahahhahha.. anyway..

mrsRons said...

Acehh.testing

id yana said...

Sebab luahan hatilah ianya menjadi touching... Kata2 yg keluar dari hati yg ikhlas....blh menyentuh hati org lain....