Sunday, August 17, 2014

Kain buruk kepam

Petang ahad

Bulan masih syawal

Kau duk melepek kat rumah..takde pulak org nak ajak open house..kawan kawan aku ni semua p mana la agaknya..yg ajak open house pon nun jauh di temerloh..

Tdo bangun tdo bangun..

Kepam dah rasanya ni..

Loser gila hari ahad kau duk melepek mcm kain buruk kat rumah..

Tapi ni lah lumrah..

Time kau bz kalah perdana menteri time tu la invitasi berduyun duyun..kawan kau ajak kluar berjimba..mak bapak kau pulak datang..

Tapi bila time kau sehelai kain buruk ni sebijik butir mata pon kau tak nampak..takde pulak nak ajak kau melepak..dunia gempaq jadi gelap...nak kluar merayap pon mental duk putar kata esok hari isnin...

Tunggu la azan asar pastu maghrib..

Dah maghrib hilang la meroyan kau...



No comments: