Sunday, August 17, 2014

PCLO BANGI

Orang kecoh boikot starbucks dan mcD

So korang kalu rasa nak lepak kat kedai ala2 hipster cafe bleh la mai pclo bangi...duk lepak sambil order secangkir kopi..dilengkapkan pulak dengan churros with ice cream...hipster gila kau rasa..

Sambil2 tu update la kat IG ke FB ke..bagitau la dunia..kau ni hipsternista...berkacamata hitam..seluar lipat kaki sampai terkeluar bulu kaki

Dunia hari ini semua utk menunjuk pada semua..itu gunanya laman sosial yg ada..so tempat2 mcm ni la kau kena pegi..stakat update kluar masuk klcc bangla pon bleh p...lulz..

Aku takde share pon dgn kdai ni..saja up kan lagi perniagaan orang kita...kasi tulis review yg sedap utk dibaca..jgn tau boikot sini sana..tp tak bagi alternative yg ada...



No comments: