Thursday, February 26, 2015

P.A.N.A.S

Sekarang ni musim pemanasan global kan...maka disini sudilah kiranya kita sama sama pesan memesan agar menjaga kesihatan

Haruslah mati itu kerja tuhan tiada penagguhan tapi dengan akal dan kidrat maka jgn serah bulat bulat πŸ˜†

Minum air masak bebanyak sampai urine clean n clear..
Minum takperlu tunggu anda dahaga...sip sip sip 
Hadkan xtvt luar rumah...
Jangan nak pakai blazer sgt lah ni malaysia kowtt πŸ˜† *urusan rasmi pakai batik ok kowt nipis πŸ˜†

Musim ketiak banjir ni payah jugak senanya...takkan kau tak kluar rumah dah kau kena cari nafkah...

Nak minum air banyak sgt pon jalan raya kat malaysia ni sering jam..aku pernah alami tahan kencing dekat sejam setengah seksa tuhan lah tahu kau mana tahu πŸ˜†

Ntah lah pandai pandai la sesuaikan diri...org eskimo pon bleh hidup kowt sejuk beku cmtu πŸ˜†

Jangan mare nanti kena jual...

Tak nak ikut aku pesan takpe tapi ikut la yg najib saran kan πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜„



1 comment:

mrsRons said...

pakron pn pernah alami tahan kencing time dtg kl ari tu.. kesian ..kasi botol xlayan..2jam muka kelat..hahahah