Sunday, March 22, 2015

Kembali mengejar mimpi

Tajuk tak bleh blah

Kembali berlari setelah sakit pinggang yg dialami 

Agak2 #misikurusjijahkawin tercapai ke hah?? Ada lagi lebih kurang 2 bulan lagi kowt..hewhewhew...niat nak kelihatan ramping di hari perkahwinan jijah..motif??  Kot2 ada org raub nak amik buat rakan korib lulzzz

Aksi budak gemok mmg macam ni..dia bakar lemak lite lite pastu dia sumbat tak hengat..itu lumrah...jangan tanya macam mana nak kurus kalau macam tu sbb aku pun tak tahu...



Nak sedapkan hati jawab je "janji hidup happy"

Mampus lah kau gemook sampai mati 


No comments: