Tuesday, May 5, 2015

KRABI 2015 Part 2

PAktiviti air bermula seawal 800...
White water rafting katanya...pinggang tidaklah sehebat dahulu..tapi digagahi jua dengan lafaz nama yang satu 😅

Dengan arus laju di sungai berbatu diredahi tanpa rasa ngilu...maaf tiada foto melainkan yg hiasan...camera haruslah tak bersatu dengan sebatang tubuh dikala merentas arus...biar nyawa dr tubuh tergadai tapi bukan sebuah telefon itu nyawa kedua manusia dusta 😀

 Lepas penat di lambung arus kami memberati belakang sang belalai pula..bukan sang belang...aktivit ni sangat menjengkelkan...bau yg tak tertahan..gajah ni mmg hobi nya suka berak...sambil jalan pun berak duk saja pun berak...berak je la kejenya..sapa suka berak mmg spesis gajah lah...

Maaf tiada gambar gajah...sebab aku kat atas belakang gajah...tak kan nak suruh aku selfie ngan gajah pulak...menonggeng karang aku 😀😀

Pulang ke gagang dengan ketiak nan basah...panas satu macam...malamnya makan dan urut lagi lagi lagi dan lagi...dtg thailand tak urut mmg gila namanya









No comments: