Friday, May 1, 2015

Lautan Aku Datang

Semakin kurang xtvt lautan sejak akhir akhir ini mungkin kerna keterbatasan waktu dan keterbatasan pergerakan sesetengahnya...tak mengapa kita ambil mudah fahami segala karenah tak perlu banyak marah 

Dengan tak semena , idea yang bukan mula dengan perancangan yg sempurna ,soal cuaca lansung tak ambil kira , aku n kekanda mengambil keputusan utk ke pulau jawa, eh bukan bukan,  kepulauan riau kot aku belasah je lah korang bukan tahu pun


So apa lagi, cari laut biru ahhh kita g krabi bukan kandang babi, terjun lautan cari sebutir mutiara berharga bukan untuk dibawa pulang cuma nak tau masih ada ke dah lupus semuanya..kias orang lama lama ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Selamat jalan semua

Andai disini akhirnya maafkan segalanya aku sayang semua buang segala sengketa antara kita limpahkan dengan rasa cinta ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Pergi kami biar akan kembali
Jauh kami biar dekat di hati
Hilang kami biar datang pengganti
Kasih kami biar doa diiringi
Sampai jumpa lagi
Wahai cinta hati
Kalian lah siapa lagi ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰


No comments: