Saturday, July 25, 2015

Aku beri Telinga bukan Mata

Aku pendengar yg setia..sedia maklum semuanya...aku ada telinga dan jiwa tapi bukan mata...wakakaka...bila aku mengiyakan sesuatu kadang2 aku pun tak tahu...sbb nak participate so aku jawab je lah...tapi hari ni sepertinya aku tertangkap...

Kakak aku tunjuk satu baju kat IG...tanya pendapat aku...so jawapan aku sentiasa membina...'ye boleh lah'...walhal mata aku masih di screen telefon cap ayam ku...sekali dia perasan daaa siap selpi lagi 😅😅😅

P.s : Aku mana minat bab baju baju pompuan nih...apa apa je lah aku ok je...ko nak ropol kat bahu ke simpul kat pinggang ke lantak lah😆😆



No comments: