Thursday, August 13, 2015

Laki orang ke bini syaiton

Laki org bersenggama dgn bini orang dan sebaliknya ni cite lama

Perempuan/lelaki bujang bersenggama dengan suami/laki org juga cerita lama

Jangan harap lah nak bahagia...tak payah nak mengidam dpt pasangan membahagiakan malah mungkin mencelakakan

Bersyukurlah Tuhan belum aibkan kita didunia..tak kena tangkap berzina 

Kalau rasa hebat terus lah berbuat perkara laknat

Cerita akhirat benda tak nampak...cerita dunia baru terbeliak

Tunggu masa Tuhan aibkan tak pun Tuhan ulang tayang perbuatan kita kepada keturunan, masa tu baru tak keruan

Berpesan sebagai ahli maksiat...
kalau ahli ibadat pasti ada dalil beserta firman Robbul Jalil 😊😊

Takot diaibkan/dilaknat di dunia je...tak kena tak pe...

Aku nak sebok rumah tangga org kenapa aku pun aurat tak jaga??
--Sebab aku cakna..sayang saudara...tak rugi apa...untung pun tak ada...belum tentu syurga...neraka nampak ada gaya




No comments: