Wednesday, January 13, 2016

Weekend Getaway 090116

Unplanned

Buat plan kul 12 tengah hari...punya la aku n EJ duk pikir nak g mana wiken..maklu.lah org bujang wiken mesti sentiasa terisi...mula2 nak p ikea pastu rasa nak p pantai..PD ke..oh no malaysia ni panas...

Hah dah nak sejuk p cameron...

Ok cun

Check hotel available..

Zas packing kul 1345 mulakan perjalanan...banyak jugak stop ..makan lah kencing la..beli makanan la...maklumlah 1st time drv sendiri p tanah tinggi...dah la jalan cameron tu tak best..berliku sempit danyak bas dan lori..jantung rasa kat kaki..

*parents aku tak tahu kegiatan kami ni*

Sampai cameron dah kul 545 sebab hujan renyai..

Malam minum kopi n jalan2 kat tanah rata yang agak membosankan

Esoknya p Bharat tea makan scone dan teh panas fefiling duk obersi

Kul 1pm bertolak balik sempat lagi singgah Lata Iskandar...maklumlah hantu air kat tanah timggi pun nak cari air jugak...lulzz..tapi xmandi pon..

Alhamdulillah...Kul 330pm sampai KL

Pekena nasi Manggey kat bukit puchong ­čśŐ

Bahagia bila kau bahagiakan yang lainnya

Bahagia orang bujang lain caranya

Bahagia orang berumah tangga lain caranya

Kita semua berhak untuk bahagia

Semoga kita semua kecap rasa bahagia dengan cara tersendiri




1 comment:

ronsdale said...

jauh merantau nasi kt puchong jer korg mkn