Tuesday, February 9, 2016

Phuket CNY 2016 Beach Holiday : Day 3

Free & easy...


Pagi2 pergi buat beach run kononya...lepas run melepek atas pasir...nikmatnya hanya tuhan saja yg tahu...sejuk2 rasa pasir yang entah akibat lebihan air laut mahupun tahip anjing ;p 

Anak dugung terdampar

Breakfast kedai india halal...beer tu mmg semua kdai ada beer...s kalau mesia mmg tak dapatlah status halal



Tengah hari kami jumpa kedai tomyam sedap..SAN SABAI namanya...kalau p phuekt cari la kedai ni dekat je dengan hRc..ej mcm biasa suka kumpul bj n FM Hrc..fm aje 80hengget...pejadah..biarlahhh minat katanya
Lauk pauk berasas kan seafood dan telur lebih selamat rasanya






Petangnya lepak2 kat pantai aje lah...sambil tgu sunset and cari dinner...esok dah nak balik dah...hakikatnya aku tak suka phuket...aku lagi suka krabi...kebih tenang...mungkin jiwa aku dah takde nak menggelupur clubbing keluar malam lepak borak kosong kot...yg minat boleh lahhh...mungkin sesuai dengan jiwa...bleh cr perempuan atau pondan dengan mudah...keluar masuk kelab malam..lepak minuk coke tgk live band isap rokok...jiwa kita berbeza..aku tak tahu memghargainya...cukup berada dengan mereka yang aku cinta..keluarga dan sahabat seadanya...cukup bahagia..jangan sampai kau hilang segalanya..yg kau kata sahabat cuma saat kau gembira...sia sia...
minum kopi sambil lihat orang lalu lalang...















No comments: