Wednesday, April 6, 2016

Brake problem

Again and again...

Macam ni lah kalau dah pakai kereta ada masa sakit demam dia ye dok..

Kereta sakit tuan pun sakit lah nampaknya...

Lepas 5 workshop aku gi..worshop celah2 bangunan yg hidup segan mati tak mahu ni nampak gaya beri solusi yg boleh diguna pakai..

Nak harapkan perodua boleh dia jawab "tak tahu la apa masalah mungkin cik guna brake pad buka  perodua punya"..

Rabik lah...lepas bunyi baru aku tukar pad tu lah..perodua pun tak leh settle masalah brake aku yg macam2 bunyi keluar
...maklumlah selaku wanita 'wat evah' malas lah nak bertekak..not me la weh nak bertegang lidah..hewhew...

So hari ni ambik keputusan p kedai lain pulak..mmg tak akan ulang kedai sama yg jahanam lah kan hahaha...asyik2 brake pad haus..haus aje pad aku...2 bulan sekali haus agaknya ..

So ni lah hasilnya..habis dekat 300 tukar pad n sepasang disc...semoga takdak dah la masalahnya...

Percaturan tuhan tu maha hebat...mintak je dia tunjuk jalan terus nampak terang lagi jelas tak bersuluh..😆



1 comment:

mrsRons said...

Tukar tayar len kali..hahaha