Friday, June 17, 2016

160616

Special thanks to my sistur & fwen for the iftoor & throwing me a very nice surprise birthday celeb8n...you totally succeeded..stunning moment for me..im speechless...u guys are simply the best...






Entahla..kali ni sungguh aku buntu..tak ada apa yang aku tunggu...semakin tua semua aku rasakan tak perlu...even aku tak excited pun di hari lahirku...aku kira semuanya seperti selalu..balik rumah berbuka dengan kakak ku..saat yang paling aku tunggu...

Tp aku lupa Tuhan datangkan kepada ku sahabat2 yang terlalu istimewa...

Masa yang diluangkan dalam kesibukan nilainya terlalu mahal utk digantikan dengan wang ringgit...sungguh aku tak mampu menukar ganti waktu dlm kesibukan yg kalian luangkan...

Ima & Ida sanggup ambil cuti..im speechless

Ron's fmly sanggup redah gi mari gi mari dalam jem nak booked tempat n bli cake..im touched

Lina & apish  dalam kesibukan dan keterbatasan waktu masih ada masa lagi

Hawa alone but not forever lagi la sorang2 mai redah jugak...

Ej da mastermind menjadi sungguh dia punya cerita buatkan aku percaya..sampai dpn pintu nandos yg aku cari adalah kawan ej yg ajak dia berbuka...

Im stunning..sampai depan pintu nandos yg aku cari mana kawan2 EJ..aku nak duduk..aku penat dah ... masuk menonong sampai la aku dgr  "auntie el auntie el" zara panggil nama aku ... masa tu mental block gila...aku tgk ima ali ida aku duk pikir "sapa ni sapa ni" ... few second ... baru dapat digest

Mula aku rasa darah mengalir laju ke muka...telinga mula rasa panas... pura2 garu kepala yg tak gatal..im stunning xtahu nak buat apa...senyum tanpa kata...

Tersenyum sepanjang perjalanan ke rumah..menjadi sungguh...6th sense aku xdapat hidu plan uols...

What a blessed having u guys in my life..

Kadang kala aku tertanya kenapa Tuhan datangkan mereka mereka yg terlalu baik kepada aku...ditilik diri , bertahun aku cari, tak aku temui dan tak akan pernah aku temui mana baiknya aku..malu tunduk tersipu dalam jahatnya aku masih didatangkan insan2 mulia dalam hidup ku..apa yg cuba Tuhan beritahu..

Terima kasih utk hari2 indah yang Tuhan datangkan dalam hidup ku...

Semoga segala kebaikan Allah lipat gandakan buat kalian...dilimpahkan rasa kasih dan cinta dalam diri kalian...andai ini benar ukhwah fillah..moga2 abadan abada lah...sampai bila2 lah..

Duri yang kadang kala tercucuk pada jari...habis bisa maka cabutlah ia perlahan2 dari isi..jangan dibiarkan lama2 takut bernanah pula nanti...air nanah yg membusuk kadang kala makan masa utk kesembuhannya

Bolehlah kiranya..ku depa tangan seluasnya memeluk erat jiwa2 kalian..utk aku ambil biarpun sedikit dari kebaikan kalian...hilang sudah ungkapan..




Hanya satu yang aku harapkan...seperti yang sering aku perkatakan...aku sayang kalian..biar seberapa jahat perbuatan tapi tak pernah hilang rasa sayang...

Spender mu spender ku jua..busuk2 masam pon aku cinta..begitulah aku kira...

Peluk cium aku buat kamu semua...ketat seketat ketatnya..sehingga tak ada ruang utk setan durjana...andai boleh aku bisikkan ditelinga.... AKU SAYANG SEMUANYA...
TQ ida sudi datang jauh2 ;p





Besar dah eicha , bday auntie el 2 tahun lepas masih dukung lagi ;p

Si kecit manis dengan jarinya ;p

Birthday Cake sebelum cedera ... suka hati papa ron tambah Seri...


Rupa Birthday cake lepas kena penyet ngn Qadri ;p


Ramai anak cenni la...botol susu sama sibuk dengan kopi apak nya ;p


 
P.s : Kak fizah, chop & kepah....
Kalian juga sentiasa dihatiku..seperti yan seing ku beritahu...sahabat itu nilainya bukan diukur seberapa kerap kita ketemu...tp hanya kau dan aku yang tahu..tempat simpanan jauh dihujung kalbu...ada kelapangan waktu kita pasti ketemu

Elina M.
180616


1 comment:

mrsRons said...

Auw..sweet sgt ur prens.. kalah pasangan kekasih dgn lemosin tue..jyiahh