Monday, November 7, 2016

sekeping hati di bawa berlari

Semua yang aku teringin nak makan aku dapat...lunch kemarin rasa nak makan nasi ayam kampung tuan faridah at puchong ...yes aku dapat...

Malamnya balik dari kLCC bagitahu heam rasa nak makan maggi..yeahhh heam masakkan..sebenarnya bukan sebab ko anak bongsu tapi sebab kau malas dan kau ada kakak yg sgt heaven sbb tu kau dpt apa kau nak hahahahah...

Thanks heam..

Heam rindu nak layan aku kot...haha lama tak layan adik dia yg pemalas tp suka makan ni...aku ni jenis semua benda aku tak kisah sebenarnya..sbb tu kakak2 aku suka layan aku..aku tak banyak songeh sebenarnya..bukan nak puji diri sendiri tp mmg tu lah aku..aku tak suka disebabkan aku orang lain jd susah or kena pikir pasal aku...aku nak hidup org lain mudah tak kira sapa..bukan sebab aku baik tp sebab aku cukup tak suka berlakunya tinggi suara..berlakunya perbalahan sbb benda2 rubbish..nak gaduh biar benda melibatkan hidup dan mati..tu mmg worth nak gaduh..setakat benda samapah buang tepi la wei,...

Hidup ni terlalu singkat utk kita berdendam or cari gaduh or membenci satu sama lain...tak puas hati tu memang wajar lah sbb kita ada sekeping hati..tp nak bawak lama2..nak pikir sampai pecah kepala..nak ingat sampai 12 purnama tu semua kerja sia2..life must go on...we're gonna die anyway...so kenapa nak berpanjangan

Ok aku dah melalut...

Thanks utk setiap jiwa yang menyayangi aku seadanya..tak pernah aku rasa aku ni baik..cuma aku cukup tak suka adanya tinggi suara dalam bicara..adanya benci dan dendam dalam perhubungan...let it go kata frozen..

Peace yoo...

Aku sayang semuanya..



1 comment:

mrsRons said...

Kite ade persamaan certain thgs..jgm gaduh benda rubish..mayb ni pemikiran ank bongsu